Tuesday, 5 June 2012

kalau lah mimpi boleh jadi kenyataan . bestnyeeee . malam tadi aku mimpi dia . walawehh , sweet gila . dia mintak cple balik woo . siap melutut lagi . aku ada mimpi cenggitu . kau ada ? tapi mimpi jeee . bukan betul . klau dia buat cenggitu kat aku memang aku melompat depan dia lepas tuh cakap aku setuju . teruk kan perangai aku ? lantak lahh dia nak cakap apa ada aku kesah . haha ! wehh capital A aku rindu kau dhoe . rindu kau tahap maksimum nieh . kau tak rindu aku kee ? aku tau kau rindu aku . kann ? kay aku perasan sekarang . haha . mase kazen aku cakap yang kau sayang aku lagi , rase macan dunia ni berenti kejap lepastu terasa diri ni terbang di awang – awangan . cewahhh hahaha , pon boleh kan cenggitu . tapi kalau betul bagus lahh . kalau aku jadi “perigi cari timba” boleh tak ? lantak lah orang nak cakap apa . janji aku dapat kau .  orang nak judge aku macam-2 tuh belakan cerita . yang pentingg , KAU MILIK AKU ! kann ? wahaha . tapi kalau kau taknak acano ? takpa aku berusaha . kalau kau degil jugak ? aku SANTAU kau nanti . hahaha . capital A tunggu lamaran dari nurul naja tauu ! haha . kau jangan nak ngengada pergi kat orang lain . aku sepukk kau nanti . tapi taktau lah aku buat betul-2 ke takk . sebb takut orang cakap aku ni “perigi cari timba” . ahhh lantakkkk ! ade gua kesah luu nak cakap apa . watlekk suda . aku yang perigi cari timba bukan kau ! wait and see ya sayang A . wahaha . aku tengah seronok dan beronok – ronok niehh . THE BEST WOMAN WINS ! wait and see : )

No comments:

Post a Comment